Kizlar merhaba reglime 4 gun kala freely erken gebelik testi yaptim cizgi çıkmadı. 3 gun kala days doctor ve freely erken gebelik yaptim ikisinde hafif cizgi cikti gozle cok dikkatli bakknca görünur tarzda .Bugun reglime iki gun kaldi prodoctor erken gebelik yaptim cizgi cikmadi. Sizce hangisi doğru cok stresliyim. Gebelik planlamadim açıkcasi