Nazli_3009 Kızlar bat yarın dün test yaptım bat’a 7 gün kala Days doctor çok net pozitif çıkarmıştı ardından prodoctor yaptım hiç çizgi çıkmadı şuan atacağım resim düne ait bakar mısınız ?
_Nazendeem Nazli_3009 kuzu benimde testimde seninki silik çıktı sence var mi ve ilk kan verdıgınde değer kaçtı ve adete kaç gün vardı
hanimiys Nazli_3009 ben bişey göremedim ama yarın da olmazsan bir iki gün sonra tekrar yap geç döllenmedir belki
mmedinestlms Nazli_3009 benim ilk yaptığımda öyleydi dün kan verdim bugün hamile olduğumu öğrendim prodoctor kesinlikle yanıltmıyor kuruma çizgisi vs çıkarmıyor iki gebeliği mi bu test sayesinde öğrendim
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 7 gün kala yapmıştım attım hatta buraya hiç çizgi bile yoktu bundan da emin değilim kuruma mı değil mi
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 daha çok erken yaaa benim 7 gün kala Days doctor çok net pozitif çıkardı bidaha yapmadım dün yaptım bunu emin değilim işte
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 benim bat yarın ovulasyon yapmadım o yüzden yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum regl olmazsam cuma günü direkt kan vermeyi düşünüyorum
Nazli_3009 mmedinestlms inşallah öyledir yaa bende onu merak ettim işte kuruma mı değil mi diğer prodoctor test hiç çizgi vs olmadı aslında canlı bakılınca pembe bir çizgi gibi
Ltfye63 Nazli_3009 Benimde ilk 3-5 dakika da böyle olmuştu inşallah vardır canım hakkında hayırlısı olsun
mmedinestlms Nazli_3009 kan ver en iyisi için rahatlasın prodoctor hiç yanıltmıyor hep 5 6 gün kala böyle gölgeli şekilde öğrendim ben