Eceee1 32.haftada normal dogum iznine ciktim ama öncesinde 2 ay rahim agzi kisaligi yüzünden doktor yatış vermişti onunla ilgili rapor yazdı özel hastanelerde öyle devletteki gibi ugrasmamistim onlar halledip ertesi gün raporunuz hazır diye aramıştılar