ezgihayal canim ben özelde erken doğum yaptım gerçi çocuğumu kaybettim ama yine de aldim. Ben ayda 2 bin civarı alıyordum. Toplamda 9 bine yakın para aldim ama parca parca. Istersen hiç almayıp izim bittiğinde toplu alabiliyorsun. Bi de süt parası yattı ayrı olarak 200 lira falan. Canlı doğum olduğu için tu haklardan yararlandım. Ama keşke bi liram olmasa idi de çocuğum yanımda olsa idi. Hayırlısı tabi. Saglicakla gelsin bebisin inşalalh