Mart anneleri ile ilgilş bir sürü başlık var biliyorum ama 2 gün gündemde kalıyor sonra tarih oluyorlar. Artık mart bebişleri yavaş yavaş doğmaya başladı. ☺️Bebeğini doğuran ya da doğumu yaklaşan anneler butona basabilir.Böylece birbirimizden haberdar oluruz.
Benim 14 martta planlı sezaryen olacak inşallah. Sizlerin ne zaman olacak ya da oldu mu ??