hanimiys Redak mahalle dilberi olduğun o kadar belli ki hakaret vari konuşmadan duramıyorsun yazık senin aldığın eğitime
Minik_04 hanimiys sende ki bu hadsizlik biraz fazla değil mi nerde nasıl konuşman gerektiğini bilmiyosun heralde doğru söylüyorlar bu kadar yüksek değerlere genelde ilk cevap ikiz demek oluyo kadın üstüne görmeyle adeti de ayirt edebilir onun yerine kesin bi dille konuşuyosun
hanimiys Melisafurkann adetine varmış değil 9 şubatta olmuş muhtemelen üstüne görmüş hem her yüksek beta ikiz gebelik demek değil doktorda ultrasonla görmedem anlayamaz zaten kaldı ki herkes betayla ikiz anlaşılmaz diyor
Melisafurkann hanimiys ben zaten kesin öyle demedim sadece olabilir dedim ki olabilir de. 3-4 haftalık bir ikiz gebelikte Beta HCG düzeyi 5.000-10.000 mIU/mL, 4-5 haftalık bir ikiz gebelikte ise Beta HCG seviyesi 10.000-50.000 mIU/mL aralığında olabilir.
ug_fa-3diplomalianne Melisafurkann yo alakası yok ki ilk gebeliğimde 5 haftalıkken 26 bindi ikinci gebeliğimde 5 +6 haftalıkken 116 bindi bunu da 6 haftalık öğrendim 165 bin… hepsi de tek… betayla ikiz anlaşılmaz hafta hesabı da yapılmaz haftası sat a göre belirlenir betanın burda tek belirleyici olduğu durum yükselişin doğru orantılı ve iyi olması sonrasında da keseyi görmek için belli bir yüksekliğe ulaşmış olması
Meral_63 1melekannesi3858 kese için geçen hafta gittim doktor iki hafta sonra gel kalp atışı için dedi 🥲🥹bi hafta sonu gideceğim inşallah bide eşim evde değil çalışıyor izin verirlerse inşallah olmasa mecbur tek gidecem KİMSENİN haberi yok daha annemin bile bi düşüğüm oldu bu sefer 10 yada 12 hafta olmayana kadar demek istemiyorum kimseye bi ben bi eşim bide buradaki bacılarım biliyor ☺️🙊