hanimiys iyide biz olanı diyoruz aynısını yaşadık diye üslubunuz çok yanlış kesin biliyoruz demiyoruz ama yasantimizi dinlendiriyoruz sanki kadin doğum uzmaniyiz dedik ben bir sağlıkciyim ama alanım değil bildiklerimizin bile kesinliği olmadığı bir bölüm her hasta aynı semptomu yaşamadığından çoğu şeye kesinlik yok denir bilmiyor olabilirsiniz ama öğrenmeye açık bilakis üslup sorunu için bi randevu almak isterseniz ruh ve sinir hastalıkları yeterli olucaktir hemcinslerinizle olan üslubunuza yeterince katkısı olucagindan eminim iyi günler :)