cerengeredeli Aleyy_53 Çarşamba 20. Haftaya giricem hala sırt ustuyum 😁 arada bir rahatsiz oluyorum dönüyorum hemen 😂
Alp2108ask Aleyy_53 40+5 haftalığım hala sırt üstü yatıyorum bazen çok keyifli olurken bazen zorluyor. Yüz üstü yatmayı çok özledim 😟
anne890 Aleyy_53 valla direk uyumayı özledim 😂 kaburga bel kalca her türlü ağrı var zaten düz uyuyamıyorum sabahı iple çekiyorum uyurkenn
Ebru_ebru Aleyy_53 Yüzüstü uyumayı özledim inanın sırt üstü de aynı şekilde her türlüsünü özlemişim 😂😂
Nessee34 Haftadan beri genellikle sol tarafıma yatıyorum sag tarafa da dönuyorum mecbur ama sırt ustu kan akısını yavaslattıgını duydugum ıcın asla rıske atmıyorum malesef bel fıtıgı var ve ılerı derecede bazen her ıkı yana da yatmak cok zorluyor ama yapacak bısey yok saglıkla kavuşalım inşallah 😊
Dileminiz Aleyy_53 27+4 mide yanmasından uzanabilirsem uyuyacağım🥹 uzandığım anda bulantı hissi ve aşırı yanma hiç konforum kalmadı 🥹
Edanursoylu Aleyy_53 25. Haftaya kadar yüz üstü yattım fark etmiyordum saba bi uyanıyorum yüz üstü dönmüşüm. 36 haftalık oldum o kadar özledim ki yüz üstü yatmayı hamilelikte en özlediğim sey😍