hivda36 Kızlar ben 3.kez sezeryan olacağım ve çok korkuyorum üçüncüde dikiş yerimden korkuyorum aynı yer kesilecek diye korkuyorum 3.kez sezeryan olmuş ve hemen iyileşmiş anneler beni biraz rahatlatır mısınız.?☺️
Sedabadak hivda36 Çarşamba günü olacagim ins diğerlerinde çabuk toparlandım bunda tedirginim ins kolay gecer
e_blue_sky_a hivda36 doktorda karşılaştığımız 3.sezaryen olan arkadaş vardı. 2kizi var şimdi de bir oğlu olmuş. Oğlunu doktora getirmişti. 9.ay kontrolüne. Gayet iyi geçti iyim dedi k.validesi bakmış baya iyi… Ve kilolu bir arkadaş bu
Aysenur_0046 hivda36 canm burda 5.ci olan bile var korkma raabim kolaylığını verir inşallah 💗 bende ilkinde bilmedim kolay geçti şimdi ikinci olacak korkuyorum senin gbi nasıl olacak acaba diye
Sedabadak hivda36 yazarım tabi ama böyle düşünmeyin millet 5.6 oluyo stres yapmayın kaç haftalıksiniz
hivda36 Phyloo İnşallah güzel olur herşey ben yurt dışındayım burdaki dikisler biraz daha farklı korku sarıyor icimi
hivda36 e_blue_sky_a Ay inşallah darısı bana iyi olurum hemen kimsem yok bana bakabilicek inşallah biran evvel toparlanirim
Phyloo Happyka benim ikinci olacak üçüncü olanı hatta dört olanı duydum birşey olmaz Allah’ın izniyle dikiş yok yapıştırma deniliyor
Eylul41 hivda36 3. Sezaryanimi oldum cok şükür. Tabi agrisiz acisiz diyemem her sezeryan daha zorluydu benim. Için dikislerim falan baya zorluyor sancisi ağrısı bukez toparlanmam daha uzun surecek birde anetsezinin yan etkisini cok cektim. Kisiden kisiye degisiyor tabi doktorunda eli önemli tabi
hivda36 Aysenur_0046 Ben ikincide biraz zorlandım ondan bu korkum ilkinde çok rahattım ikinciden korkmuyordum ama ikinci biraz benim sağlık sorunlarım yüzünden zorlu geçti zoruda şuydu ağrım çok vardı sadece bundada o ağrıları çekmekten korkuyorum
Aysenur_0046 hivda36 bende ilk hamileliğim güzeldi bunda hereeyi kafama takıyorum kaygı bozukluğu anksiyete oldum galiba en ufak şeyde korkuyorum kötüyü düşünüyorum psikolojim bozuldu iyice kızım 2 yaşına yeni girdi alıp bi parka bile goturemiyorum
hivda36 Aysenur_0046 Korkma ikincide acı seviyesi biraz daha yüksek amaa insan hemen toparlaniyor ilkten daha çabuk toparlaniyosun zaten her hamilelikte olan dünyaya gelmiş çocuklara oluyor benimde 2 tane var asla ilgilenemiyorum.