Feeling07 Fatley Bende Bulut istiyorum eşim Arden diyor bakalım karar vericez :) Bulut isminde olanlar sakin ve uslu oluyormuş genelde bu yüzden istiyorum Bulutu ☺️
Sofita Ben arden koymayı cok istedim ama esim benimseyemedi o yüzden doruk ta karar verdik. Bence cok guzel bir isim arden
Gamzeemrmrt Sofita bnce doruktan arden daha guzel doruk bnde ıstıyodum eşim dedıki dalga gecıyolar hep duydum cok deyınce degıstırdıka arden on numara
Esmermelek Feeling07 esimin ismi bulut koca adam oldu hala cok fenadir kendileri bir bilen olarak benden soylemesi😂😂
Feeling07 Esmermelek Alla alla ne konuda fenadır mesela :) Aslında isim analizi yapan birine sordum bulut ismi sakin ve usludur dedi bayan :)
Feeling07 Kbrasuer İki isim hiç istemiyorum canım zaten soyismimiz baya uzun o nedenle tek isim istiyorum. Ardenin söylemesi çok güzel ama türk kökenli değilmiş o kafamı karıştırdı🤔