birdilektut15 ya şöyle ben 8 senelik evliyim ilk 4 senem tedavilerle geçti ozamana pcostum hap tedavileri ayrıyetten çatlatma iğneleri en son 4 yıl sonra spontan yani aşılama sonrası hamile kaldım kendim 3 yıl sonra dedik uzatmadan başlayalım tedaviye Ocak ayındaki aşılamam tutmadı ama bunda açıkçası çok kafaya takmadım çok dikkatte etmedim kafamı hep başka şeylere verdim birazda kendinde bitiyor bazı şeyler stres çok önemli