birdilektut15 bendede ağır pcos var yumurtalar çok dirençli ilk kez femara kullandım 2 gün sonra gidicem doktora büyüdüyse verecek iğneyi ama kendimi hazırladım tutacağını pek sanmıyorum bende iğneyi bir kez deneyip ( içimde kalmasın deneyeyim diye ) olmazsa bir süre akışına bırakmayı düşünüyorum, malum herkes akışına bırakınca oluyor diyor, aksi halde bu süreçte ister istemez zaten etkilenme durumu oluyor hatta biz kafaya takmadım eminim hiç düşünmedim vs desek bile öyle olmuyormuş içten içe yine vücut etkileniyormuş, bu süreçlerde olup hamile kalanda bir sürü insan var hiç mi kafaya takmadılar yada taktıkları halde oldu bilemiyorum.