Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık 2 haftadır uykuda ağlamaya başlıyor yüksek sesle… Diştir dedim rüyadır dedim ataktır dedim ama geçmiyor.. Gece bir kaç kez böyle yapıyor korkmuş gibi ağlıyor…. Artık nazar falan diyorum… Dua okuyorum ama cevşen mı alsam acaba diyorum… Kusura bakmayın cahil kafa da değilim ama böyle görünce endişeleniyorum haliyle 🥺