Bende geçen ay idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik ve başka bir fitil verdi kullandım ama yoğun akıntım olduğu için doktor bu fitili yazdı 3.gündeyim kullanımı gerçekten çok zor geldi bana acı veriyor biraz. Sizde de öyle oldu mu bu durum normal mi :(