Herkese çok teşekkür ederim tekrardan doktora gittim bugün farklı bir hastanede çok şükür ki önce ki doktorun cihazının çok kötü olduğunu söyledi ve yolk sacı gördü sadece geç döllenme olmuş daha sonra alttan baktığında ise ufacıkta olsa bebeği de gördü Allah’ıma şükürler olsun