Kasım ayında 10 haftalık gebeliğim bebeğin kalp atışlarının durması nedeniyle sonlandırıldı. Gerçekten derin bir üzüntü yaşadım günlerce kendime gelemedim. Kürtajdan sonra bir ay sonra kontrole gittiğimde doktor artık korunmayı bırakabilirsin dedi . Ve 20 Ocak son adet tarihim olacak şekilde şu an 6 haftalık hamileyim fakat bugün kontrole gittiğimde sadece kese görüldü bebek henüz oluşmamıştı geç döllenme olabilir dedi ama ilk kaybımdan dolayı aşırı stresliyim ne yemek yiyebiliyor ne uyuyabiliyorum . 6 haftalıkken boş kese görüp daha sonra bebeği görüp sağlıklı sonuçlanan oldu mu . Bu sefer kayıp yaşarsam tekrar kendime gelemem diye korkuyorum