Bzm benimde kızım 4 yaşında, 29 haftalık hamileyim herkes aynı şeyleri söylüyor. Hatta biri bana kızımın saçları uzun diye doğumdan önce kestir annesi sonra saçlarını yıkayıp tarayacak uğraşacak vakit bulamayacaksın dedi. Yok artık dedim güldüm o kadar da olamaz ya😄 bilmiyorum şimdilik korkmuyorum ben. Eşim yardımcıdır bana çok vakti yok ama düzenlidir en azından arkasını toplamam ya da kızımla ilgilenir evdeyken. Doğumdan sonrada düzene sokana kadar haftada bir kadın alırız diye düşündük. Bir de ben biraz planlı yaşarım işte haftalık yemeğim bellidir, çamaşır günü bellidir her gün neresi temizlenecek bellidir. Bunlar bana kolaylık sağlıyor. Bir şekilde olacak işte korkmanın da bir faydası yok olumlu düşünmek lazım biraz😊