Bzm herhalde bi ben korkmuyorum 2 cocuklu hayattan yada cok polyanayım😂😂 doğuma 13 hafta kaldı, büyük oğlum 4,5 yaşında oluyor kardeşi doğduğunda, bence ev işi biraz da planlamayla ilgili bir olay, rutin oluşturmak lazım. Birde benim oğlum saat 8:30 dan 14:00 kadar anaokulunda ondanda rahatım herhalde kafa olarak öğleden önce yine tek cocuklu gibi olacağım öğleden sonrada insallah esim evde oluyor genelde Allah gücünü verir ya korkmuyorum ben