Hmyra_53 umutluanne7 5+6 henüz doktora gitmedim ama hemen doktora gideceğim günün gelmesini bekliyorum
minismom umutluanne7 4+6 yız bugun kan verdim 2519.3 cıktı haftaya salı kontrole gidicem insallah bi kızım var 2 yasında 9 ay once kimyasal gebelik yasadım saglıkla ilerler insallah hepimizin gebeligi
Minasuu22 umutluanne7 Bol uykulu bulantılı Ve yorgun günlerimiz geçiyor 6+2 yarın kontrol günümüz inşallah 🥰
Biyiklikedi umutluanne7 5+1 benimde çarşamba sağlık ocağında kan verdm beta 120 çıktı doktor 1 hafta sonra yine ver dedi. Onu bekliyorum sonra da 7.haftada falan randevu almayı düşünüyorum. 3. gebeliğim bu. 2.sini 1 sene önce kürtaj oldum.
beyzaakartal 6+3 bugün doktora gittik kalp atışını duyduk çok şükür bundan önce de bir kaybım var inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi 💖
umutluanne7 beyzaakartal Ayy Maşallah canım benim Aminnn inşallah 😍♥️ benimde kontrol 6+1 de bende merak ediyorum hem kese hem kalp atışı duyar mıyım diye
umutluanne7 beyzaakartal Hmyra_53 Kızlar belirtleriniz var mı 😍 Benim mesela uyku halinde olmak , çabuk acıkmak , koku hassasiyeti sizde durumlar nasıl
bilgemomy beyzaakartal benim de bitane kaybım var biz de yarın gideceğiz ilk muayene inşallah bir sıkıntı yoktur 💖
YyyyYasemin beyzaakartal benimde bi kaybım var bugün adet günüm inşallah olmam da bebişim vardır hayırlı bi şekilde kucağınıza alın inşallah
Havva578 umutluanne7 Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim nasılda heyecanlısin sağlıkla tamamla çok güzel bir doğumun olsun bizle paylas
Arzu_tasan umutluanne7 bugün ogrendım 8 gün gecikme uzerıne uygulamaya göre 4+6 kan testın de 10.000 daha gormedıgidecegıö
beyzaakartal umutluanne7 ben 5+6 da devlet hastanesine gittim çok hafif duydum kalp atışını bugün de kendi doktoruma gidince net duydum öyle içim rahat etti inşallah sende duyarsın hemen için rahatlar 💖
umutluanne7 beyzaakartal Hmyra_53 Ayse71 minismom SuEr_Tu1512 Emineyerlikayaa Mor-kelebek Biyiklikedi Aley777 bilgemomy Ays_12 maviportakal_ Meral_63 G-l-y Sumeyye54 Limonsekeri Prettygfr Zeynep81 Dyggdr 1kirmizibuluut ___kubr___ Kızlar 🌸🌸 🤰 Beslenme işini nasıl yapıyorsunuz neler yiyip neler tüketiyorsunuz 🥰 ben bu süreçte diyetisyenle devam edeceğim 🌸 kilo almamak adına. Sizler kaç kiloyla hamile kaldınız ? Ben 86 ile hamiş kaldım . Bide ev işleri ne durumda yapıyor musunuz ? Beden temizliği için ağda sorun olur mu sizce ? Ben yıllardır kuaföre gidiyorum şimdi ne yapacağım bilmiyorum 😔 Merak ettiklerim bunlar , sizin de varsa sizde sorun 🥰
Hmyra_53 umutluanne7 aslında bende pek bişey yok biraz uyku hali ve ufak bi iş yapsam direk tüm halim kaçıyor sende hangi belirtiler var 😍
beyzaakartal umutluanne7 ben günde 17 saat falan uyuyorum tüm gün süren mide bulantısı + kusma 1 paket prilam bitirdim fayda etmedi aşırı derecede koku hassasiyeti beni bitirdi bunlar mutfağa adım attığım an kusuyorum garip bir şekilde su almaya bile gidemiyorum mutfağa 😢
umutluanne7 Hmyra_53 yazdım ya kız şaşkın 🤣 uyku hali , çabuk acıkma ve koku hassasiyeti var bende de
Hmyra_53 umutluanne7 ay evet mart olacaktı 🤭 bende ilk defa gideceğim kese kalp atışı hepsi oluşur diye düşünüyorum
Hmyra_53 umutluanne7 şuan uyku hali açık bende ne yazdığımı, ne okuduğumu bende tam bilmiyorum galiba 😅
1kirmizibuluut Ayse71 benimde 2. Hamileligim ve uygulamaya göre bizde 5+3 üz :) doktora ne zaman gideceksiniz?
Hmyra_53 umutluanne7 ben şehir hastanesine gideceğim anca o zamana sıra buldum bende zaten geçen hafta öğrendim gebeliği