3,5 yıl önce başlamıştı panik ataklarım
Daha öncesinde inanılmaz rahat, hatta hayatım kaysa kafama takmayan bir insandım
Neyse 1 sene boyunca ilaçla tedavi oldum o kadar kötüydü ki ataklar deliriyorum saniyordum X ile başlayan ilacı içiyordum baya bildiğiniz yanında da türlü türlü antidepresanlar
Neyse bir ara kilo aldigimi hissedince bir anda ilaçları bırakıp kendimi tedavi ettim
17+5’teyim arada anksiyete gelir gibi oluyor ama hemen kovuyorum onu
Durup derin nefes alıyorum ve daha öncede oldu hiçbir şey olmayacak, panik yapmamalıyım bebeğime zarar vermemeliyim diyorum
Ki bebeğim de bana güç veriyor
Eskiden kullanmıyor da olsam ilaçsız dışarı adim atamazdım. İlacımı unuttuğum an anksiyete geçirirdim şimdi ilaçsız çıkıyorum dışarı
Ona ihtiyacım yok beni en iyi tedavi edecek şey yine benim 💗 Umarım anksiyeteleriniz, ataklarınız son bulur