Dhjdjdidi Aranızda panik atak anksiyete olan var mı nasıl ilerliyorsunuz benim durup durup yeniden başlıyor 😔
nevaneva Dhjdjdidi ay gerçekten çok zor hiç atlatamiycam sanıyordum ben 3 4 sene anksiyete ilacı kullandım üstüne bebek kaybı yaşadım sonra gebe kaldım baya psikolojik çökmüştüm nasıl kurtulcam ilaçsız derken bol dualar okumaya Allaha sığınmaya başladım beni strese sokan tetikleyen insanlarla ( kaynanam vs ) mesafe koydum namaz kılıyorum bunlar bana iyi geliyor gerçekten atlatmamı sağladı çok şükür özellikle kuran okumak hergün aşırı iyi geliyor
dunnobeck Benim var maalesef, başka şeylerle uğraşmaya çalışsam da bu aralar çok tetikleniyorum haftada bir panik atak geçiriyorum ve bebeğe zararı olacak diye daha da kaygılanıp kötü oluyorum 😔 Çevre çok önemli, özellikle de eş desteği.
Dhjdjdidi dunnobeck evet çok zor bi rahatsızlık ne kdr çabalasan da kafa dağılmıyor sizin belirtileriniz neler
dunnobeck Dhjdjdidi Kötü düşünceler geldiğinde birden kalbim çok hızlı atmaya başlıyor ve nefes alamadığımı hissediyorum ve ellerim bacaklarım titremeye başlıyor. Hamileliğimden önce bu durumu sadece 2-3 kere yaşamıştım ama hamileliğimde çok sık oluyor
dunnobeck Selin3434 İlaç yardımcı oldu mu acaba? Çarpıntı hissi olmaya devam ediyor mu? Benim doktorum kullanabileceğimi söyledi ama daha önce hiç ilaç kullanmamıştım, etkisini merak ediyorum
Selin3434 Noluyoya yok ben carpintilarim için Doktora gittim kardiyoloji Doktoru kullanabilirsiniz dedi yazdı kadın doğum doktoruma da sordum o da kullanabilirsiniz dedi bir zarari yok dedi ama ilk 3 ay kullandirmiyorlar bilginiz olsun 3 aydan sonra kullanabilirsiniz hatta burada biri günde 3 kez kullandigini yazmisim Kullaniliyor Yani
Selin3434 dunnobeck tabi ki oluyor , ben Yarım kullaniyorum doktor tam icebilirsin dedi ben denemek için önce yarım ictim faydasini gördüm bu şekilde devam ediyorum kullanabilirsin Bebege de zarari yok 3 aydan sonra kullandiriyolar
Dhjdjdidi Sürekli karamsar kötü düşünce bedeninde sürekli sorun varmış gibi belirtiler hastaneye gidiyorum hiç bsey yok çok yoruldum doktor doktor gezmekten hamilelikte panik atak daha da kötü zaten duygusal oluyoruz bu dönemde ataklarla daha da kötü bi hal alıyo pskolojm
Ekincek Haftamdayım başlarda çok iyiydim ama panik atak sık sık gelmeye başladı ilaç da kullanamıyorum emzirme sürecinde de kullanamayacağım Allah yardımcımız olsun
Nidaveuras Selin3434 bende başladım daha 8.günüm bugün ama etki etmedi henüz ya baya dibe çökmüş durumdayım 😞
Selin3434 Nidaveuras o zaman daha fazla kullanman gerekiyor bunu doktoruna sor canım günde 2 3 kez alan var bu ilacı
Nidaveuras Selin3434 yok bana yarım başla dedi bir hafta sonra tama geç dedi. Ama ben tama geçmeye korkuyorum yarım bile devirdi beni