Meryyy58 yarın doktora gidicem devlette takilpli olduğum doktoruma gididcem bakalım ne dicek.bn.zaman kadar asla bişe demedi bakalım baksın ne dicek.bnde ona göre asistanların bana eoyefiklerini söylerim moralimi.bozduklarini😢dua edin bana güzel annelerinmm yarın güzel haberler ile geleyim ,birde madem 37 deyim 39 gibi bebeğim 17 sini beklemesin dicem.alsin haftaya yaaa 🥺🥺🥺🥺 ne diyosunuz ??