Sevgili anneler lutfen bana bı akıl verin gündüzden beri ağlıyorum bugün kontrol için hastaneye gittim adana da şehir hastanesine gidiyorum ve randevu alamadığım için.fisle gireyim.dedim ama.fis.vermediler konsulason odasına yonlendirdiler 😬 asistanların baktığı bı oda düşünün daha doktor olmamis ama.asistan olan insanlar var neyse girdim içeri dediki neyiniz var.dedim 3u oldum.randevu alamadım rutin kontrol için geldim uzandim baktı.bakti.bakti baktı artık karnım ağrıdı neyse başka.bi.asistani.aradi Seiko.beebginizin iri olduğunu soylediler mi.dedi ailede genetik olduğunu söyledim kızımda 3900.dogmustu.dedim.neyse.diger.asistan.geldi.oda baktı vs oda dediki bacak kemiği kısa kendisi iri 37+1 desin ama 39.gibi.dedi.ama.bacak.kemigi.mi.bacak.boyu mu orda bişe dedi 37.gibi.dedi noluyo.dedjm.peki ne oluyo.hani bu zamana kadar bişe çıkmadı böyle bişe hocayı çağıralım baksın dedi benim psikoloji gitti tabi neyse bana ameliyat günü veren doktor geldi ve kadın dediki.suyunuzun.fazla olduğunu söylediler mi.dedi.dedim.saka misiniz siz.baktiniz.bir.sorun yoktu şimdi.nerden.cikti.dedim sorun edecek.bise yok dedi bazen cihazda yanlış olcuyo.dedi.yag tabakası çok fazla karninizda ondan da olabilir dedi ama.benim içim kötü oldu …. Bende dedimki bebeğin alanı daralmış artık nasıl bacak.boyu ölçümü yapiliyo.yapilsa bile doğruluk payı nedir dedim evet yanlış olabilir dedi ama.sinirlerim çok bozuldu madem.mis mis konusuyosunuz neden canımı sikiyosunuz lutfen.boyle bişe olan varmi başına gelen var mi özele gitsem.kontrole ne değişecek ne olacak kafayı.yicemm 😒🥺😢en kötüsü de böyle insanlar doğum yaptiricak ellerine kaldım bı akıl verin nolur tecrübe yaşayan anneler sizden bekliyprum dua edin bebeğimi.saglicakla.alayim.kucagima insalalh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻