Hamile kalmadan önce ara sıra olurdum gecerdi . Hamileligimin basindan beri vajinal enfeksiyon ( candida mantari ) sorunuyla basa cikmaya calisiyorum . Fitiller denedik olmadi . Doktorum en sonunda vajinadan kultur aldi ve sonuc candida mantari . Cok kuvvetli 2 fitil yazdi Borax vajinal dus verdi . Onlari kullaninda biraz rahatladim , lakin iliski sirasinda icerden hala yogurt sut kesigi gibi parcalar cikiyor . Yediklerine ictiklerine cok dikkat etmen gerekiyor dedi . Sut ve sut urunleri yasak , sadece hakiki keci peyniri ve kefir iciyorum onlar serbest . Bol yesillik brokolo bruksel lahanasi lahana vs , tursu bol tuket dedi kimchi ozellikkle fermente gidalar . Sekerden uzak durman gerekiyor hazir pketli gidalar uzak durman gerekiyor .nisastali sebzeler tuketmemen gerekiyor . İnternette baya bilgisi var . Az bi ipin ucunu kacirinca cogaliyor . Doktorum normal doguma zarari yok dedi , doguma kadar dediklerini yapmaya ozen gosterecegim . Dogumdan sonra Vajinal lazer veya vajinal dondudma islemiyle kurtulacagim insallah . Prebiyotik iciyorum duzenli olarak Bakteri dengesi geri gelsin diye