Bende ikinciye oluyorum 20. Haftada çıkmıştı 2 adet fitil ve 2 adet manurol kullandım (antibiyotik saşe) 1 ayın sonunda 72 olan lökosit 6 ya düşmüştü kültür de temiz çıktı 35. Haftada yine 63lere kadar yükselmiş yine fitil ve manurol verdi, inşallah bu sefer de düşer doğuma kadar kalmaz bir şey😓 ama umumi tuvalet kullanmak durumunda kaldım bi kaç kez o yüzden olduğundan şüpheleniyorum 🫠