Nurellaaaaaaa1212 Tutuuu benim zaten ovülasyon testlerim pik cıkıyor resmen 😂 bata 7 gün var. Doktor gebelik olabilir yüzde 75 dedi kan alıcak bi kaç güne
Nurellaaaaaaa1212 Mervesp yapma bekle ben yaptım negatif ama cok erken yani daha yapmamın sebebi su bak atıcam simdş
Nurellaaaaaaa1212 Mervesp evet halsizlik değil ama iki dk telefonla ugrassam mesela uyku çöküyo midem cok yanıyor
Tutuuu [silindi] hayırlısı benim ilk hamilelik düşükle sonuçlandı kasımda. 3 ay geçti her ay negatif umudu kesmemek lazım🫶🏻