Selindikci35 canım doktor bana da rahim ağzına çok yakın olduğunu takip edilmesi gerektiğini söyledi internetten Araştordıkça hep olumsuz şeyler okuyorum doktorum da pek bişey söylemedi şuan bende bi belirsizlik içindeyim inşallah bi sıkıntı olmadan sağ Salim kucaklarımıza alırız