Evrensema0816 MerveKya Yok çok şükür, maşallah güzel geçiyor günler ama biraz yavaş sanki ya da ben hemencik geçsin istiyorum 😊😊
Pcdshn 27 haftalık, kız bebek,Osmangazi Aritmi Adnan Şahin.. 😇 bi de ayda bir denk geldikçe Zübeyde Murat Afşin Turhan a gitmeye çalışıyorum , 4 tane miyomum var da 😬😬
Naz1989 Evrensema0816 27 haftamızdayız ama halen hastane seçimi yapmadım şimdilik Mudanya devlet hastanesi ve Zübeyde hanım a düzensiz gidiyorum hastane doktor ve fiyat bilgisinde yardımcı olursanız çok memnun olurum
Eceee Naz1989 90 la hamile kaldım 27 haftalıkken tartıldım en son 1 kilo almışım önemli değil uyuyamıyoruz nasıl olsa 😊😊
Sibelsenses Bursali sezeryan olucak ama günü belli değil en son mart 10 gibi olur inşallah yaklaştı yani 🙈 sizin ne kadar kaldı ?
Bursali Sibelsenses banada 12 mart diyo ama 1 hafta once gelisimi oncesinden hazir ol dedi suan hersey normal
Sibelsenses Bursali benim de doğumum büyük ihtimal orda olucak ama hastaneyi gidip görmedim, Doğum yapan bi tanıdığım da Yok yapanlar memnun mu acaba bi bilginiz var mı ?
Sibelsenses Bursali benim dr um natal klinikte Faruk dinçşahin, Ceylan hastanesini düşünebilirsin Doğum için dedi de bi fikrim Yok hastaneyle ilgili
Bursali Sibelsenses ben memnun degilim hasta.kayit acanlardan cok yavaslar ilgisizler doktorum.sekreteri iyi ama pisman oluyorum bazen devam etmesemiydim diye bida muayenede pahali bida isim olmaz bu hastaneyle dogum yapiyim gun sayiyom yani baska hastane varsa secenekte değerlendirin