Naz1989 Evrensema0816 27 haftamızdayız ama halen hastane seçimi yapmadım şimdilik Mudanya devlet hastanesi ve Zübeyde hanım a düzensiz gidiyorum hastane doktor ve fiyat bilgisinde yardımcı olursanız çok memnun olurum
Nesli1509 Evrensema0816 ziya çetin bursa daki en iyi doktor diyebilirim ablam doğumunu onunla yaptı ve çok memnundu eğer bursa da oturuyor olsaydım kesinlikle tercihim o olurdu
MerveKya Evrensema0816 inşallah, Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insan hemen doğsun istiyor sabırsızlanıyoruzz 🙂
Evrensema0816 MerveKya hemde nasıllll 😊 ben yeni yeni hissetmeye başladım gece pıt pıt çırpınıyor sanki minicik dokunuşunu hissediyorum o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam 😊 Buarada cinsiyetimiz kız ya sizin ?
miray85 Minel16 merhaba bende hatice hanıma gidiyorum memnunum şimdilik kaçıncı haftadasınız cinsiyetini nezaman söyledi size?
Evrensema0816 MerveKya Yok çok şükür, maşallah güzel geçiyor günler ama biraz yavaş sanki ya da ben hemencik geçsin istiyorum 😊😊
Hatice16 Evrensema0816 bende 31 haftaligim ziya çetine gidiyorum gerçekten çok iyi doktor çok memnunum 😊