Bende de çıktı ilk gittiğim doktor hemen başlamayalım bi iki ayı görelim dedi oysa ilk bebeğimi 9. Haftada kaybetmiştim o yüzden farklı doktora gittim 5 haftalıktım ya geçen hfta bişey olsaydı bebeğe hemen iğneye başlamamız lazım dedi hala devam ediyorum iğneye, çok şükür şuan 37 haftalık hamileyim riske atmayın lütfen başlayalım diyen doktorunuzu dinleyin