ignur DAHA ÖNCE 8 HAFTALIKKEN BEBEGİN KALBİ DURDU.. TEST SONUCUM MTHFR A1298C HETEROZIGOT PAL-1 4G /5G BÖYLE OLUP diğer gebelikte igne ya da ilac kullanan oldu mu kizlar ????
Baliimsid ignur merhaba benim de bu genler ve 1 gen daha heterozigot 11 hafta kalp durması… bakalım ne verecek doktor henüz hamile değilim
mrp2023 ignur benim toplam 3 genimde heterozigot hiç düşüğüm yok ama başarısız tüp bebek denemem vardı, oksapar 0.6 kullanıyorum coraspin içiyorum doğuma kadar devam dediler 13 haftalık gebeyim
Dila05 ignur Bende 2 kayıptan sonra araştırmaya gittim. Tıbbi genetikte bende pıhtılaşma çıktı. Aynı sizin gibi ama benim 3 genimde var. Dr gebe kalınca kan sulandırıcı iğne dedi. 3 ve 4 hamile kaldım dr dedim kullanmam lazımmış diye gerek yok dedi onları da kaybettim. 5. Hamileliğim 12 haftalık olduk öğrendiğim andan beri iğnede kullanıyorum hap da. Yakıyor morartıyor ama canı sağ olsun 🙏🏻 umarım siz sorun yaşamazsınız 🙏🏻
xEndless ignur Benim de genlerim bu şekilde çıktı genetik doktoru gerek yok dedi ama kadın doğum doktorum hamilelik olunca başlıcaksjn hemen dedi 2 kımyasal 1 tane de dış gebelik gecırdım bende suan 29 haftalık hamileyım öğrenir öğrenmez başladım iğneye
ignur Baliimsid genetik uzmanı size de gerek yok dedi mi? Ben yine de kadin dogumcudan ilac isteyecegimi soyledim olabilir dedi..
Baliimsid ignur 2 kadın doğumcuya sordum biri memleketimdeki doktorum diğeri kayınvalidemin doktoru ikiside kan sulandırıcı dedi. Çarşamba kendi doktoruma gideceğim
Tubi1 Benimde aynı genlerimm Corasprin verceğini söyledi canım bana sadece genetikteki de bunda bişi yok bu düşük yaptırmaz diye atarlanmıştı
Baliimsid Tubi1 onla Cimcime30 ya bir şey sorabilir miyim yumurtlama gününü mü değerlendirmek daha önemli çatlama mı
Tuntun44 Benim de tek gen heteroİgot iki doktorum da kan sulandırıcı iğne başlarız dedi. Tedbir için kullanalım sonradan keşke demekten iyidir dediler. Bu hamileliğimde kullanıyorum en düşük doz oscapar
Tuntun44 ignur diğer gebeliğimde 16. Haftamızda kalbi durdu malesef sonrasında pıhtı testi ve gen testi yaptık. Şuan 30. Haftamdayım
ignur Dila05 diğer gebelikleriniz 12. Haftaya ulaşabilmiş miydi peki? Saglikla kucaginiza alin insallah🫠
Baliimsid Dila05 yani doktorlar arası bu kadar fikir ayrılığı olması bazı doktor sadece hap bazı doktor gerek yok diyor saçma