Asill01 benim 1 negatif transferim 1 pozitif transferim oldu ikisindede belirti diye adlandırdığımız göğüs hassasiyeti ağrısı şeyleri yaşadım asıl gebelik belirtisi olduklarını düşünmüyorum çünkü tutmadığındada olmuştu ağrılar. 6 haftalık gebeyken başladı mide bulantıları koku hassasiyetleri