Asill01 Merhaba kızlar burda yeniyim 24şubatta transfer yapıldı kasık ağrım dışında bi sıkıntım yoktu dünden beri bel agrısı sol kasıkta sancı yaşıyorum bugun idrar testi yaptım negatif çıktı sizce cok erkenmi yaptm beta günüm 9mart benimle aynı süreçte olan varmı acaba
Nehirimmm06 Asill01 bana çok erken geldi ben aşılama ile hamile kaldım tabi süreçleri farklı ama 15. Gün çok silik çizgi ile çıkmıştı belli olmaz bence şu an daha
Rumuzsuz Adet olacakmışım gibi belimde dolaşan bi ağrı, kısa süreli nadir kaşıklara girip çıkan bi sancı gibi ama çok hafif. Tranaferimin ise 6 günü
Rumuzsuz Asill01 benimde transfer günüm hariç 6. Gün. Kimisi erken diyor kimisinin testi pozitif veriyor bende anlayamadım ya canım sıkkın 🥹
Asill01 Rumuzsuz bn azönce yaptm negatif cıktı ama doktorum kesinlikle erken test yapma cnkü beta negatif dahi çıksa 2günde bir beta bakılacak dogal gebelik deil tüp bebek bütün süreçler farklı dedi pişman oldum yaptıgım için ama moral falan kalmadı
Busracvk Benimde 25 şubatta transferim oldu 4.gün embriyosu ile sabah test yaptım bende hiç belirti yok sol kaşık ağrım dışında bi belirti yok ne durumda diye merak içinde bende bekliyorum
Asill01 Busracvk hepimizde sol kasık agrısı var demekki bndede dünden beri bel agrısı halsizlik bacaklarımda agrı baş agrısı war regl tarihimde geçti ama beta 9martta yapılacak çok stresli beklemek ya
Busracvk Asill01 benimde 9 martta ilk test tarihim dayanamayıp yinede evde yapıyorum ama sıfır belirti tek belirti kasık ağrısı
Rumuzsuz Benim de bacak ağrım vardı şimdi biraz geçti birde sol kasıkta doluluk hissediyorum. Bugün test yapmadım ama gün negatifti Dünkü test de bu ne bileyim olsaydı az da olsa karartı olmaz mıydı
Asill01 Rumuzsuz idrar testi kesinlikle yapılmıcak dedi cok fazla yanıltıyormuş doğal gebelik olmadıgı için ama işte elimizde deil dayanamayıp yapıorz sonra pişman oluyoruz beta bile 7.gün 20-25cıkarmış bu değer idrarda pozitif için yeterlimidir
Rumuzsuz Asill01 bazı testler o aralığı algılıyor özellikle predictor marka test iyi yapılabilir ama ben bulamadım
Asill01 Rumuzsuz bnde bulamadm nimo die bi marka ilk defa kullandm sonra arastırdm çok fazla şikayet edilmiş kimisi yazmış pozitif cıktı kanda negatif kimisi yazmış kanda pozitif ama idrarda negatif cıktı die
Rumuzsuz Asill01 belli başlı markalar dışındakiler güvenilir değil artık. Bende after10 diye bir şey buldum bu paylaştığım test o. Birde prodoctor var ona da millet bu ara yaşancı pozitif veriyor diyor. Başka marka da elimde yok
Asill01 Busracvk bi prof videosu gördüm belirti olmaz dio belirti warsa ignelerin yan etkisidir beta değeri yükselmeden belirti asla yaşanmaz dio bnm 3.günden beri kasık agrım wardı dün şiddetlendi terliorm baş agrısı bel agrısı falanda war iki gndür adet sancısı falan hayatımda yaşamadım test negatif cıkınca canım çok sıkıldı araştırırken bu sayfayı gördüm
Asill01 Rumuzsuz bence cok erken test yaptık bnm aşılamada hep pozitif cıktı betamda pozitif cıktı kimyasala döndü sonra bnm bi sorunum yok eşimde sıkıntı wardı ilk tüp bebek deneyimimiz bu çewremdede kimse bilmio çok korkuyorum inşallah erken yapmışızdır
Rumuzsuz Asill01 ben cumartesi kan veririm. Ben aslında yarın da gidip veririm de çalışıyorum moralim falan bozulursa rapor almak zorunda kalmamak için yaptırmıyorum 😂
Busracvk Öncesinde çıkar mı bilmiyorum ki 9 marttan önce çıkmaz diye mi o tarihi verdiler öncesinde yapma sende bence