Unver Sedaince ilk doğumum suyumun bitmesi sebebiyle sezeryan oldum. 6 sene oldu normal olma şansı var aslinda ama doktorum pek önermiyor,ben de istemiyorum zaten.
Myhoney Bizde bgn 32 haftalık olduk.30. Haftada 1700 gr dı..pzt kontrol var bakalım kaç oldu..sezeryan istiyorum ben,zorla bi tarih almaya calıstım en erken 20 mart dedi..bana kalsa o bile geç artık sabırsızlanıyorum kucagıma almak için 🙈