Sedaince Bugün tam 32 olduk Bebeği 1919 gram ve 43 cm Nisa’n 4-6 gibi Doğum dedi doktor siz de durumlar nasıl 🥰
Nalkan Sedaince bende dün gittim cnm doktora 32+1 deyiz sezaryen olacağız 38. Haftada dedi doktorumuz 20 marta denk geliyor heycanla bekliyoruz😊
Hasreterel Sedaince ay aynıyız bende 32haftalıgım tam ama daha kontrolume var bılmıyorum kılosunu suan benımde doktorum 4nisan dedi dogumuma
Deletedmom197 Sedaince bende 32+4 teyim. 31 de 1600 dü oğluşum. Minik bizim Bebiş biraz. Normal Doğum istediğim için Doğum ne zaman olur bilemiyoruz🙈
haticela Bende 32+3canim daha dün doktordaydim 2.430kilo normal doğum istediğim için gidişata göre doktorumla karar vereceğiz doğum şekline🤩🤩
Elifbekir Masslh kiloları baya var ya bende 30.haftalık ken gttm 1600 du smdi kaç kg hic blmyorum yarın 32 olcam benimde.doğum 6 nisan gözüküyor 😊
Elner Sedaince hayirlisi olsun inshallah 🙏🏼 Peki bu son kontrelde doktor cati muayenesi filan yaptimi? Yani Normal dogum ichin hersheyin yolunda olup olmadigina net olarak ne zaman karar veriliyor?