Gzm122 göğüs pedini neredeyse bir seneye yakın kullandım. Bebeğim emmiyordu, emse bile akıyordu. Süt olmasa bile akıyordu. Şimdi ikinci doğumu bekliyorum korkumdan stok yaptım 😬 doğumdan sonra duruma göre karar verirsin tabi. Göğüs pedini sık sık değiştirdiğim içinde rahat oluyordu