obli bende gümüş kapak aldım ama taktığımız da 2 saat vs kalmaması gerekiyormuş memede, süt gümüş kapakta birikip memeyi nemli bıraktığı için bu sefer varsa hem yaralar iyileşmiyormuş hemde mantar oluyormuş. Sürekli takılmaması lazımmış o yüzden göğüs pedi şart diyorlar süt akacağı için hep