Mineee5656 Bna da aynısını söylüyorlar gittiğim doktor bi erkek diyor başka doktor kız diyor detaylı utrasyonu bekliyecem
ikibebelianne-M Gunes63 valla ben çok inandım aksini düşünmek istemiyorum 😂☺️ Burada cinsiyet tahmini yapan 2 anne dogru bildi elamomy ve eymenkuzusu kız demislerdi bana 7-8 haftalikken
Anneyimmmben Mineee5656 üniversite hastanesine ücretli olarak gittim devlette randevu bulamadığım icin
Emneyldzlarr_50 Gunes63 yok canım bebek bacak arasını kapmış sadece çıkıntı görüyorum ama kordon da olabilir dedi
hraserp Anneyimmmben ilk kızımda detaylıda bile%90 erkek dediler ve 23 haftada kız olduğnu öğrendim şimdi ikinciye hamileyim 12 haftalık doktor muhtemelen kız dedi%80 bi dilim verdi hatta ama yinede güvenemiyorum en iyisi beklemek çünkü bacak arasına bakmadan kız organına benziyor diyip kapattı 🤔
Satii Happyka merhaba nasıl yani size bacak arasını göstermişler miydi bacak arasını dolu görüp mü sonradan kız dediler 🤭benim bacak arasına bakıp kız dedi doktorum bugün erkek dedi kesin şaştım kaldım
Happyka Satii merhaba , yok direkt erkek dedi kiz falan demedi , sizin kaç haftalık oldu? Bebek kordonu ile bazı doktorlar karıştırıyor pipiyi ondan erkek diyorlar, o yüzden bacak arası önemli