Merhaba hanımlar. Geçen hafta 13+4 de özel hastanede muayeneye gittim doktorum baya inceledi ultrasonda pozisyon uygun değil cinsiyeti göremedim bişeyler yiyip iç yarım saat sonra tekrar gel dedi. Tekrar ultrasondan baktığında ise pozisyon çok uygun değil ama %70 kız dedi. Bugün 14+4 de gittim doktor iyice bakıp bebeğiniz kesin olarak erkek dedi. Anlık bi şok yaşadım tabi ama kesin dediği halde ister istemez kafamda şüphe kaldı. Tekrardan yanılma ihtimali olur mu acaba var mı böyle bi durum yaşayan. Görselini de ekleyeceğim. Şimdiden teşekkürler 🌺