Esrayusuf git canım ya ihmal etme çok üzüldüm valla 😔 bende 7 haftalıkken düşük yaptım bi’hafta sonra da hastaneye yattım zaten benimkinin artık oral yolla tedavisi yokmuş canım damar yolundan günde 500ml 6 serum verdiler ve o hastahane süreci çok kötüydü sürekli Ambulansla kadın Doğuma taşındım kanamam oldu taş düşürdüm sancılar Allah’ım gitsin gelmesin birde karnımın içinde yara gibi sancılar vardı ki yürümek dönmek ne mümkün yani🤦🏻♀️