Duyguxx Kızlaaar 11+3 oldum enfeksiyon hala geçmedi. Geçmediğini kokudan anlıyorum kendimden iğrenmeye başladım artık. Nasıl geçicek bu koku
Seymasel68 Duyguxx bana da bı hap bı fıtı verdı canım 3 arayla hap ıccm 3 sonra ftıl sora tekrar hap tekrr ftıl ıcınde 3 tane var bnde bu durumdan cok rahatsızıım ıns fayda eder
Duyguxx GamzeCan 6 hastalıkken kullandım fitil verdi yalnızca 12 tane. 2 defa da suda eritip içilen ilaç yaptım.
Duyguxx Geçmediğini söyledim hatta tekrar ilaç vermicek misiniz demiştim 12. Haftalarda veririm dedi Seymasel68
Yasemincifci Duyguxx suda eritilip içiln ilaç bana yaramıyor ishal yapıyor banada verdide fitil verdi 2’li yanmam oluyodu bide kaşıntım vardı yanmam geçmedi ama kaşıntım gitti
Aselfik Kızlar bende de aynı dert 18+6 oldum enfeksiyon çıktı ama bende belirti yok bel ağrısı çok şiddetli diye gittim. bide bana 1000 gr agumentin verdi içmedim ili doktora sordum tam gelişim zamanı diye içmedim içim de çok rahatsız bebeğime bişey olur mu diye de
Bebekim123 Ayni dertten muzdaribim canım 7.haftamda hastahane de yattım bi’hafta 19.haftada tekrar nüksetti 3lt su iç sonra ayran iç günlük birde maden suyu iç ve mutlaka doktorum verdiği ilaçları kullan ilişkiye korumalı dahi girme özel bölgeni her ihtiyaçtan sonra sirke ile temizle ben dikkat etmedim bi’kaç defa korunmasız ilişkiye girdim ondan sebeb nüksetti canım çok tehlikeli bebek için enfeksiyon erken doğumu tetikliyor ve ilk aylarda düşük tehlikesi var canım
Esrayusuf Bebekim123 benim bebeğimin kalbi durdu çok kötü ağrım oluyordu enfeksiyondan ama doktorlar ilaç vermiyordu Yen'i diye
Duyguxx Yasemincifci evet banada verdi doktor 2 kez kullandım. Fitilde kullanıyordum. Fitil bittikten 1 hafta sonra yine başladı
Sedaince Duyguxx valla ilaçtan bile etkilisi su bence benim de o dönem de vardı üç dört litre su içiyordum beş dakikaya bir tuvalete gidiyordum kesin çözüm tamamen temizliyor
Esrayusuf Sedaince valla bende içtim öyle dedin gibi gitti ama iki gün sonra tekrar başlıyordu bıktım su içmekten
Nevo Duyguxx bol su içerek atarsınız ihmal etmeyin doktor ne verirse uygulayın dinleyin bu tarz enfeksiyonlar bebeğe geçebiliyor çünkü
Bebekim123 Esrayusuf aaaa sen ciddi misin canım 😔 benim de bi’tanesi düştü enfeksiyondan valla bende çok korkarak kullandım ama tüm sağlıkçı arkadaşlarım enfeksiyon daha tehlikeli kullan antibiyotik dedi