Bebegiiim Kızlar merhaba ben iki bucuk aylık hamileyim 3 olmama az kaldı yalniz hamile kaldigimdada kiloluydum göbüşüm vardi yani biraz . Ama sanki hamile oldugum hic belli degilmis gibi bir cıkıntı bile yok normal mi acaba aklıma takıldı benim gibi olanlar varmi
Efil Bebegiiim ben de senin gibiydim kuzum endişelenme hiç. Ben 7.aya girdim şimdi tam bir hamile gibi görünüyorum ama 13 kilo aldım🤗
Essraa2 Bebegiiim zaten üç aylık olam bi bebek da 300 gram nesi belli olsun ki 🙈 5ten sonra belli olmaya başlıyor :)
Nursen21 Bebegiiim Canım karın bölgen zaten geniş olduğu içindir Benimde önceden hafif göbeğim olduğu için çok fark edilmedi baya geç büyüdü göbeğim
031965 12 haftalık bi bebek 15 gram filan olur ufacık da bi boyu var yani göbek çıkartmaz zaten. Zamanla çıkar zaten bebişin büyüdükçe
glsmdncr Cnm ben 6 ay oldum oyle karnim cikti oda minik bi karin cok belli olmuyodu. Suan 7 yim disaridan bakan anca anliyo hamile oldugumu.
Asiacr Bu bence ic karinla alakali. Ic karnin kucukse hemen cilabilir ama genisse zaman alabilir. Benim safra kesem yok o yuzden benim hemen cikmaz yerim genis. Saka tabi bu:)
BBusraa Bebegiiim başta öyle oluyor canım şu an 32 haftalığım 3 kilo almama rağmen bir hamile göbeği var ki sorma 😂
Bebegiiim Içimi rahatlattıniz kızlar Allah razı olsun hepimizden kızlar. Rabbim tüm hamişlere sağlıklı kolay dogumlar nasip etsin InsaAllah😍
peperutka Bebegiiim Ben zayif olmama ragmen 7.ayimdayim bol seyler giyince hala ilk bakista farkedilmiyor.2-3.aylarda farkedilmesi zaten mümkün değil.
Hatice9202 Bebegiiim canım 3.ayımı bitirmek üzereyim çok dikkatli bakmak gerekiyor hamile olabildiğimi anlamak için sıkma canını bende öyleyim :)
zynp0609 Bebegiiim bende kiloluyum 10 hafta 2 gunluk benmkıde bendede belli değil aynı gobek var yani değişklk yok kşke böle kalsak sadece karın şişse zaten kiloluyuz dıye 😂
Tontisannecik Bebegiiim 2 buçuk aylıkken belli olmaz zaten çok kilon varsa 5 aylıkken felan belli olur az çok
Bebegiiim Tontisannecik 70 kilo civarı hamile kaldim canim cok kilolu degilim bence yani kendimi öyle avutuyorum😂
Nezahatozen 4 aylık hamileyim bi göbek tarafım sis ama gören hamilesin demez yani çok belli değil iç karnımız geniş canım kilolu olduğumuz için sanirim
Seymasel68 Bebegiiim kız bnımd eyokk4 bucuk aylıgım boyum 171 kılo 70 le kaldım hamılee amaa daha gobegım hala hMılelık gıyemedım gunluk kıyafrlere devmm edıyorum😂🤰🏼
ozgurhayalim 3.5 ayligim. 63 kg gebe kaldım şu an 66.5 oldum. Cok bi kilo almadim ama göbek 6 aylık gibi 😂