TugceOrak annelik duygusu 😂♥️♥️ ben de her gün günde iki kere insülin kullanıyorum 8 aydır. sürekli kanamam vardı düşük tehlikesi vs vardı aslında bir hamileye göre çok zorlandım ama eşime anlatırken ipek beni hiç yormadı diyorum 😂😂 sonra anaaaa aslında yordu ya diyorum ama bana öyle gelmemiş