Ananim henüz kullanmadm ama kolay kapanıyordu, kapanınca az yer kaplıyor diğerlerine göre. En sevdiğim özelliği , oturma yerini kaldırmadan 360 derece dönebilmesi. Maxi cosi, bagi neo2 ve diğer baktığım çoğu modelde oturma yerini elle kaldırıyorsunuz ve ters çevirip takıyorsunuz. Bebekle yalnızsanız bence zor. Bunda içinde otururken döndürebilrsiniz ya da kucağınzdayken yapabilirsiniz diğerlerinde bebeği bi yere koymak lazm. İçindeyken kaldırıp takılamaz bence🤷♀️ içinden ayak battaniyesi gibi örtüsü de çıkıyor. Diğerlerine kıyasla çok ağır da değil ve kapanınca uçak kapısında hostese verilebilen boyutta. Travel sistem alınca yenidoğandan itibaren de kullanılabiliyor yani ben bu özelliklerden dolayı tercih ettim💕