Gunay_Rzayevaaa Hilaldgn n İyi akşamlar. Normal endişşe eymeyin. Youtube hafta hafta gebelik grlişimi var onlafı izlryin tecrublenim .
Mor-kelebek Hilaldgn canım daha çok küçük bence kendine strest yapma o haftalarda kese içinde bebek görmeyenler var 6-7 haftalarda duyarsın inşallah 🌸
Nurk24 Hilaldgn 5. Haftada öğrenmiştim kese görülmüştü bebek net degildi 6. Haftada bebeği net gördük 7. Haftada kalp atışını duyduk
Cihangir09 Hilaldgn normal 5 haftalıkken bizde kese vs görmedik 6 haftalıkken keseyi 8 haftalıkken de bebeği ve kalp atışını gördük korkmayın
nis00 Evet normal 8 . Hafta bile duyuluyor. Endişelenme. çok güzel beslen suyunu iç Duyarsın inşallah
Malibuu Hilaldgn düşünün ki çoğu 5 haftada öğreniyor çok normal kalp atışının olmaması 8 haftaya kadar oluşuyor kiminin 9 da bile oluşmuş sakin olun net bilgi 🤗 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
MadameHappy34 Hilaldgn En net 8-9 haftalıkken duyuluyor, sırf bu yüzden daha doktora gitmedim 🫣 Çarşamba günü 8 haftalık oluyor o güne rdv aldım.
sseydaa34 Hilaldgn çok normal 6hatta 7 ortası bişe duyulan oluyor iki gebeliğimdede 7 dem sonra duyduk
M00000 @Hilaldgn bende endişelendim ama sanırım normal bana da aynısını dedi 5+4 ben garanti olsun diye 2 hafta sonra gidicem. Göbek ultrasonla mı baktı sana ?
idid9393 Benim de daha çarşamba gittim tam 5 hafta olmuştuk, kese gördü boş gördü ama karından baktı, çok erken daha 6+3 te gel tekrar bakalım o zaman görüyo olmamız lazım karnından göremezsek vajinal bakarız dedi, iyi düşün iyi olsun inşallah her bekleyenin
Sabirsizbiri Hilaldgn inşallah sağlıkla kucağına alırsın. Bende sat tarihimr göre 5+6 haftalık hamileyim.Fakat o kadar olmadığından eminim.Benide vesveseler afakanlar basıyor birseyler ters gider diye. Güzel düşünelim güzel olsun inşallah. Ama 9 ay böyle nasıl geçecek hiçbir fikrim yok
M00000 @Hilaldgn ilk vajinal ultrasonla baktı kese düzensiz dedi korkuttu beni göbekten bakınca tamam normal dedi keseyide 7mm olarak ölçtü kalp atışı duymadı. Umarım birdahaki gidişimizde duyup görürüz😊
ipekveatlas ben en son 5+6 olduğumda gittim sadece kese gözüktü. simdi 7+2 olucam yarın gidiyorum bakalım ne gözükecek