Simge_gunes Keug0 merak etme bende aynı senin gibiyim randevum 3te sabah 7de kalktım uyuyamadım panik heyecan stres hepsi bir arada Allah sağlıklı haberlerini almayı nasip etsin
Esrakzly Simge_gunes benimde saat 1 buçukta randevum var 36+1 her randevuya ilk defa gidiyormuş gibi hissediyorum💖🥰
Asfur richgirl10 merhabalar kaçıncı haftadasınız? Birde çatı muayenesi olacağınızı doktor geçen randevunuzda mı söyledi? Bende 37 oldum da yarın kontrol var başıma ne gelecek bilmiyorum
Yktrjnrhn Simge_gunes ayy galiba ben tek tazicgim🥰salı gunu 5 haftalik oluyr kalp atisina insalah onumuzdeki hafta gidecez
ynzl Simge_gunes çokk şükür her şey yolundaymış gerçekten de çok hareketliydi. En son 1 ay önce gidince nasıl da fark ediyormuş 🥹🥹
Simge_gunes ynzl ay maşallah Allah’ım çok sevindim bende şuanda yoldayım inşAllah bende hayırlı güzel haberlerle dönerim 🤲🏻 dua edin
ynzl Hellobeybii gerçekten söylediğiniz gibi oldu çok güzel bir hismiş hiç ilk ultrasonlar gibi değil 🥹🧿
Hellobeybii ynzl evet😍 bundan sonra her muayene daha da değişik gelecek ama bu ilk şok çok güzel ve şaşırtıcı💕 cidden içinde bir bebiş olduğunu görüyorsun. Sağlıkla gelsin🧿
ynzl Simge_gunes sizin de çok olmuş. Gittiğiniz de siz de çok şaşıracaksınız 🥹🧿 Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏼🌸
Simge_gunes Esma006 maşallah. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin hayırlı güzel haberlerle dönersin inşallah canım🤲🏻💖