Simge_gunes Kbrysnn ipekveatlas Aliaras2022 prensesafra1_ richgirl10 ynzl Fatmanur12345 Mhra5 Lleeyyllaa Bende 9+5 yarın kontrol var kızlar Allah hepimize hayırlı haberlerle dönmeyi nasip etsin. İnşallah sağlıklı herşey yolundadır. Bu mübarek günlerde Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏻 yarın güzel haberlerinizi bekliyorum
ipekveatlas ayy ben 7+2 olucam yarın eğer allah nasip ederse ilk defa bebeğimi görmüs olucam🤭🥺kese görünmüstü ama bebeği göremedik bakalım
Asfur richgirl10 merhabalar kaçıncı haftadasınız? Birde çatı muayenesi olacağınızı doktor geçen randevunuzda mı söyledi? Bende 37 oldum da yarın kontrol var başıma ne gelecek bilmiyorum
Hellobeybii ynzl yarın gittiğinizde fıkır fıkır oynayan bir bebeyle karşılaşacaksınız 🙊😍 7-8 haftadan sonra 11-12 de gidince öyle hissetmiştim şok olmuştum eller ayaklar falan 🌸🧿
Lleeyyllaa Bizimde görüş günümüz 29 haftalık olduk bakalım hayırlısı ile inşallah günler hepimizin geçer 🙏💙
Keug0 Ben varım her kontrol zamanı sabaha kadar uyuyamıyorum panikten ilk defa 15 gün oldu gitmedim Allahım hepimize hayırlı haberler nasip etsin sağlıklı görelim bebeklerimizi
Simge_gunes Keug0 merak etme bende aynı senin gibiyim randevum 3te sabah 7de kalktım uyuyamadım panik heyecan stres hepsi bir arada Allah sağlıklı haberlerini almayı nasip etsin
ynzl Hellobeybii gerçekten söylediğiniz gibi oldu çok güzel bir hismiş hiç ilk ultrasonlar gibi değil 🥹🧿
ynzl Simge_gunes çokk şükür her şey yolundaymış gerçekten de çok hareketliydi. En son 1 ay önce gidince nasıl da fark ediyormuş 🥹🥹