Oyku3005 Hamileliğim ilki sezeryan oldu buda öyle olcak ama doğum beni çok korkutuyor neden🤦🏻♀️ tuhaf oluyorum resmen
BetulSahin5444 Oyku3005 Bacım ben üçüncüyü olcam yine korkuyorum 🤭 Sezeryandan değil ama ameliyat sonrası çok ağrım oluyor o yüzden benim acı esigim düşük sanırım 😐
Aylizinannesii Oyku3005 benfe korkıyorum kızlarımı arkada bırakıp gitmek ben yokken kızıma kim nasıl bakacak erken olursa vs stresim hep
DENIZ_55 Oyku3005 bende 33+5 haftalıgik bende sezeryan olacam ama hem riskli hem bebegjn gelişimi önde gidiyor 3 ve 4 gündür sancim var 2 gündür akşamları çok kötü eşim gidek dedi bend3 tok sabah gideriz polikilinige dedim dayanilmayacak derece değil bakalim inşallah dogum başlamaz çok korkuyorum 🥹🥹
Oyku3005 BetulSahin5444 ben o andan korkuyorum 🤦🏻♀️ birde bacağı hissedememek çok kötü tek giriyoruz birde o korku var değişik birşey
BetulSahin5444 Oyku3005 Bacağı hissedemiyodum ama ağrım hemen geldi ya 🤭 Umarım bu sefer daha rahat geçer Dogumumuz🤲🏻
Oyku3005 Aylizinannesii erken gelme durumuda var birde 🥺 sancın çıktı 1 cm açılma varmış daha açılmaz, inşallah birde karnımdan ses gelio tuhaf sende oluyormu
Rafaelli DENIZ_55 bendede aynı durjm ,ılkı dogum yaptım sunı sancıyla su an 2gebelik 33haftamdayım ama bebek ilerıde gıdıyor ustelıkde donmuyor son 10gun beklememı soyledı dr
DENIZ_55 Oyku3005 benim doktorum 34 haftadan sonra kolay kolay kuveze girm3z hedefiniz 34 hafta demişti bide 2 hafta önde sağ saglim sorunsuz kucağımıza almayi nasip etsin inşallah rabbim doktorun sana bisey dedimi sanci için benim yeni başladı önce hiç yoktu belirdi🥹🥹
DENIZ_55 Oyku3005 o bendede hani derlerya kelin ilacı olsa başına sürer diye bende korkuyorum erken doğum yaparim diye
DENIZ_55 Oyku3005 benim başladı sancilarim 🥹🥹çok korkuyorum ben biraz daha dursun istiyorum nasip hayırlısı olsun bakalım hakkımda 😔🥹
DENIZ_55 Oyku3005 gittim yeni geldim baktı hersey normal doğum başlama sancısı değil dedi tam bisey demedi ama nst kağıdında gördüm 80 felan çıktığını ama bisey demedi acile gittiğim için çarşamba günü kendi doktoruma gidecem o bana anlatır detaylı acılı sevmiyorum tedbir amaçlı bebeğim kalp atışı için gittim güzel düzenimi diye cok şükür durumu iyi ama detaylı bisey demiyorum doktor gelecek dedi gelmedi hemşire baktı ben soru sormayınce bisey demedi sinir oldum😠😠
Oyku3005 DENIZ_55 adet ağrısı gibimi peki sancı benim sıkıntım bitmiyor bebiş dünden beri fazla hareket etmiyor ediyor ama eskisi gibi değil
DENIZ_55 Oyku3005 adet agrisindan biraz fazla sancin var evet ama düzenli değil benimde eskisi gibi kuvvetli değil hareketi ama hareket ediyor onun için gittim korkudan kalp atışına bakılsın diye yoksa ağrım dogum ağrısı ama düzenli olmadığı içim dogumu başlatmaz ben bebegin hareketi az diye gittik çok şükür hepsi güzel hersey yolunda dedi zaten yarın rutin kontrolüm var doktorunma
arbukerva Oyku3005 ben de 33+3 üm. Bebeğin hareketi bugün çok azdı. Acaba 33 de normal mi bu durum, endişe ediyorum. Ara ara hissediyorum ama önceki günler gibi kuvvetli değil, azıcık hareketleniyor sonra duruyor 😔 benim de erken doğum riskim var