MhysaTheGreat nurdaaan_66 yani size yatışı sırf doğum için değil erken dönem sancıları durdurmak için de vermiş olabilirler neden çıktınız ki hastaneden zaten sancıyı hissetmiyormuşsunuz bile artsa vs fark etmeyeceksiniz yine sağlıkla gelsinler inşallah ama biraz kendinizi riske atmışsınız sanki
Sahralina nurdaaan_66 Bana da aynısını söyledi doktor şuanlık duruyor bebekler inşallah biraz daha ilerler haftamız . Size de çok geçmiş olsun umarım sizin de sancılarınız durur 🙏
Aytum nurdaaan_66 Ben 33 haftalik oldum geçen hafta nstde sancım çıktı serum verildi geçmedi. Ciğer geliştirici iğne vuruldum ve nidicad diye bir ilac başladılar 2 gün hastanede yattim, sancılarım durunca taburcu olabilecegimi söylediler. En küçük bir sancida yeniden gelmemi istediler. Umarım tam zamanında sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize.
merveasenad nurdaaan_66 Merhaba ben de ikizlere hamileyim. 33+5 haftadayız. 31+1 de karın ağrısı ile doktora gittim Nst de sancım çıkmadı ben de de 1 cm açılma gördü. Doktorum 34.haftaya kadar gitmeleri önemli dedi sürekli dinleniyorum iş yapmıyorum. Sen de dinlen iyi düşünelim iyi olsun inşallah
nurdaaan_66 merveasenad ay bende dinleniyorum sürekli yatıyorum valla bakalım nereye kadar gidecek gönlümüzü ferah tutalım
Meresss nurdaaan_66 2 yıl önce 32 haftamda hastanede yattım kızlarıma hamileydim evet sürekli ndt bağlıyolar sancı az çıksa alttan mıayneye koşturuyolar gerçekten çok can sıkan bi durum günde 3 kere bakıldığım oldu en son elle bakılanda çok canım yanmıştı ama çocuğun kafası doktorun eline değiyodu bide serklajlıydım dikişlerim ayrılmış meğer çok zor zamanlardı 33.6 da doğum yaptım çok şükür şimdi 2 yaşındalar eğer kalmasaydım hastanede belkide kötü olcaktı herşey çünkü düzenli ilaçlar takipler bana 2 hafta kazandırdı
nurdaaan_66 Meresss rabbim sizlere bağışlamış ne güzel darısı bizlere inşallah . Bana el ile muayene yaptılsr sürekli 2 saate bir keşke günde 2 felann olsa
irem-16 nurdaaan_66 canım geçen hafta yaşadım bu durumu keşke hastaneden çıkmasaydın. Açılmam da yoktu bebek kanala da girmemişti ama nst de sancı yüksek çıkıyordu yatış verdi doktor ve serumlarla sancıyı durdurup her ihtimale karşı ciğer geliştirici yaptılar. Şuan kafam rahat mesela. Doğsa küvöz derdi olmayacak inşallah. Keşke çıkmasaydın. Yatış vermesi illa doğum olacak anlamına gelmiyor önlem alıyor doktorlar. Benim sancılar durdu ve ertesi gün eve yolladılar
nurdaaan_66 irem-16 irem-16 ama bende sanciyi 2 gün boyunca durduramadılar haplar serumlar haplar felan durmadı işte
Lamiaah Geçen hafta sancı çıktl 60 lardaydı, yarına sezeryana almak istedi eğer davam ederse, amma brn sancı hiss etmiyordum.Sabahsı sancı 40 çıktl ve normalleşdi eve döndüm 1hafta geçti