Kızlar 32+2 ikiz gebeyim nstmde yüksek sancılar çıkıyor ama bende öyle çok fazla sancı yok , bebek suları hareketleri güzel , açılmada yok ..ama hastaneye yatış yapıyorlar alttan çok fazla muayene yaptıkları için yatmak istemiyorum bende çok geriyor beni nolur başına gelen varsa yazsın